محل تبلیغات شما

بسیاری از افراد هستند که بازاریابی و تبلیغات را جداگانه نمی دانند و هر دو کلمه را برای یک منظور استفاده می کنند. اگرچه هر دو مهم و اساسی هستند و در موفقیت در کسب و کار شما تأثیر زیادی دارند ، اما معانی مختلفی از یکدیگر دارند. درک تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات و استفاده صحیح از آنها در پیشرفت شما تأثیرگذار است.

ابتدا هرکدام را جداگانه تعریف کرده و سپس تفاوت تبلیغات و بازاریابی را بررسی می کنیم.

تبلیغات چیست؟

خدمات یا محصولات شرکت خود را به مشتریان فعلی و بالقوه ارائه و نشان دهید. هنگام پرداخت پول و از طریق شرکت های ثانویه و فرصت هایی مانند وب سایت ها و بیلبوردها ، آن را تبلیغات می نامیم. (تبلیغات)

بازاریابی چیست؟

مجموعه فعالیت های ما برای آموزش و تشویق مردم برای انتخاب خدمات یا محصولات شما نسبت به رقابت ، بازاریابی نام دارد. بازاریابی در واقع شامل زمینه های کوچکتری است ، مانند نحوه تبلیغات ، شناسایی مشتریان ، خدمات و محصولات پشتیبانی کننده و جلب رضایت مشتری برای تشویق آنها برای همکاری مجدد با شما. این مجموعه فعالیت ها به شما در جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک می کند. (بازار یابی)

آیا تبلیغات یا بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

پس از تعریف و شناخت هر یک از این دو مفهوم ، درک بهتری از تفاوت های آنها خواهیم داشت ، تبلیغات در عمل به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی عمل می کند و مستقل از آن نخواهد بود. وظیفه تبلیغات ارائه بخشی خاص از خدمات شما است و به معنای تعیین استراتژی های لازم در مورد نحوه ، زمان و مکان ارائه محصولات است.

به عنوان مثال ، تعیین نحوه تبلیغات شما بین گزینه هایی مانند رومه ها ، وب سایت ها ، بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات محیطی ، رادیو و تلویزیون به عهده بخش بازاریابی است و شامل برنامه ریزی برای زمان مشاهده و قرار دادن این تبلیغات است. تبلیغات گرانترین قسمت بازاریابی است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرض کنید ما بازاریابی را به عنوان یک کیک در نظر می گیریم ، در این صورت کیک از برش هایی تشکیل شده است که شامل موارد زیر است:

 

دانش بازار

مشتریان هدف را شناسایی کنید

استراتژی فروش را تعیین کنید

خدمات پشتیبانی

روابط کارگری

قیمت محصولات و خدمات

تبلیغات

Y

تبلیغات نیز تکه ای از این کیک است و نقش مهمی در موفقیت آن دارد ، اما برای دستیابی به حداکثر کارایی ، هماهنگی کافی بین آن و سایر بخشهای بازاریابی لازم است. فرآیند بازاریابی به زمان و هزینه نیاز دارد و عملکرد آن در طولانی مدت قابل اندازه گیری است.

 

تفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی سنتی معمولاً روی روشهای بازاریابی خارج از کشور تمرکز دارد و زندگی روزمره افراد را مختل می کند و از طریق کانالهایی مانند:

 

تبلیغات رادیو و تلویزیون

بیلبوردها

تبلیغات در مترو

تبلیغات در رومه ها ، مجلات و .

برنامه های کاربردی. اثر بخشی این روش ها به دلیل حجم بالای تبلیغات و بی حوصلگی مردم نسبت به این بمباران اطلاعات ، روز به روز کاهش می یابد.

 

برخلاف بازاریابی اینترنتی ، که عمدتاً مبتنی بر روشهای درونگرا یا جذاب (بازاریابی ورودی) و از طریق کانالهایی مانند:

 

سایت و وبلاگ

موتورهای جستجو (مانند گوگل)

شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و .)

تبلیغات را بنر و کلیک کنید

نامه ناخواسته

و.

برنامه های کاربردی. مزیت بزرگ روشهای بازاریابی اینترنتی اندازه گیری دقیق اثربخشی آنهاست. در واقع با توجه به وجود ابزارهای آماری پیشرفته مانند Google Analytics و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ، می توان مشتری را از ابتدای سایت ردیابی کرد و چندین مرحله را برای خرید نهایی انجام داد و بهترین کانال ها را برای جذب شناسایی و توسعه داد. مشتری ها

 

یکی از کانالهای اصلی برای جذب بازدید کننده و بازدید از سایت و افزایش فروش شرکت ، بازاریابی از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی مانند Google است. بنابراین وقتی کسی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما را در Google جستجو می کند ، آدرس سایت شما در بالای نتایج نشان داده می شود و برای اینکه وارد سایت شما شود و با محصولات و خدمات شما آشنا شود ، روی آن کلیک می کنند.

 

برای این کار باید سایت خود را برای موتورهای جستجوگر یا جستجوگر بهینه کنید. سئو اصول و قوانینی دارد که شما با آنها آشنا هستید و برای رشد تجارت آنلاین شما ضروری است.

 

سفارش دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها