محل تبلیغات شما

ر سال 1399 مهمترین سوال مدیران بازاریابی این است که چه میزان از بودجه تبلیغاتی خود را به بازاریابی دیجیتال اختصاص دهند؟ خدمات بازاریابی دیجیتال چیست و کدام یک موثرتر هستند؟

 

در سالهای اخیر ، مردم وقت کمتری را به خواندن رومه یا تماشای تبلیغات تلویزیونی اختصاص داده اند. بیشتر وقت مشتریان شما صرف تلفن همراه ، رایانه یا رایانه لوحی آنها می شود و شما باید بتوانید در آنجا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

اگر صاحب یک محصول یا خدمات هستید و می خواهید ارتباط موثر و موفقیت آمیزی با مخاطبان برند خود برقرار کنید ، قطعاً حضور شما در رسانه های دیجیتال ضروری است. بازاریابی دیجیتال دیگر روندی در بازاریابی نیست بلکه ابزاری برای موفقیت در بازاریابی و البته تبلیغات است ، زیرا برخلاف سایر گرایش های بازاریابی ، شما می توانید هر فعالیت خود را بسنجید.

در یک تعریف ساده ، بازاریابی دیجیتال تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از دستگاه های الکترونیکی یا اینترنت است. شامل پیام کوتاه ، ویدئو ، برنامه ، پادکست ، بیلبوردهای الکترونیکی ، تلویزیون دیجیتال و کانال های رادیویی و موارد دیگر است. بازاریابی دیجیتال به سازمان اجازه می دهد تا کمپین ها ، محتوا و استراتژی خود را برای درک کار خود تجزیه و تحلیل کند.

تبلیغات دیجیتال در مقابل تبلیغات سنتی ، کدام یک را انتخاب کنیم؟

با توجه به پیش بینی های انجام شده و قسمت عمده ای از آن محقق شده است ، حجم تبلیغات دیجیتال از تبلیغات سنتی در کشورهای پیشرفته پیشی گرفته و این روند در ایران نیز در حال شکل گیری است.

تفاوت بازاریابی آفلاین و بازاریابی دیجیتال چیست؟

مهمترین نکته در اهمیت و تفاوت بازاریابی دیجیتال با سایر ابزارهای بازاریابی ، بازاریابی تعاملی آن است. شبکه وب و شبکه های اجتماعی به صاحبان کالا و خدمات این امکان را می دهند که مستقیماً با مخاطبان یا مشتری خود ارتباط برقرار کنند.

همچنین ، برخلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی سنتی ، بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری است و این مهمترین ویژگی آن است. با تعریف یک معیار اصلی KPI ، می توانید موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال را از نظر بودجه و هزینه بسنجید. آنچه در مورد رسانه های آفلاین ، مانند تبلیغات در مجلات و بیلبوردها ، و در مورد تبلیغات تلویزیونی قابل محاسبه نیست.

 

اما سوال بعدی این است که خدمات بازاریابی دیجیتال چیست؟

به طور کلی در دو سیستم عامل وب و شبکه های اجتماعی ارائه می شود:

 

بستر وب

بهینه سازی موتور جستجو یا بازاریابی SEO

طراحی وب سایت

تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات همسان و تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی

ایمیل مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ

بازاریابی تولید محتوا مانند نوشتن مقاله ، گزارش آگهی و روابط عمومی الکترونیکی

بازاریابی ویدیویی یا بازاریابی ویدیویی

تبلیغات در Google یا Google Ads یا Google AdWords

صفحات فرود

بستر شبکه های اجتماعی

بازاریابی تأثیرگذار

بازاریابی تولید محتوا

کمپین دیجیتالی مانند کمپین تولید محتوا توسط کاربر UGC

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات تلگرام

چالش های بازاریابی دیجیتال چیست؟

اما سه چالش عمده در زمینه بازاریابی دیجیتال وجود دارد: اول ، تنوع رسانه های آنلاین برنامه ریزی و فعالیت در هر رسانه را برای صاحبان برند دشوار می کند. ده ها شبکه اجتماعی ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و وب سایت های معروف فقط برخی از رسانه های آنلاین هستند. به همین دلیل است که اکثر شرکت ها استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را به موازات برنامه های بازاریابی خود در داخل می نویسند و مدیریت و تولید محتوای خود را به خارج از کشور انجام می دهند.

مورد دوم کم هزینه و تصور غلط است که رسانه های آنلاین در مقایسه با سایر رسانه ها به تخصص احتیاج ندارند و این باعث می شود تعداد زیادی از مارک ها با رویکردهای حرفه ای و غیرحرفه ای در تبلیغات به این فضا حمله کنند و این خود باعث تشدید رقابت می شود. فراموش نکنید که برخلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات دیجیتال کاری طولانی مدت است و نیاز به شناخت کافی از فضا و مخاطبان دارد.

سوم ، انفجار اطلاعات در رسانه های آنلاین باعث می شود مخاطبان شما با تبلیغات زیادی روبرو شوند. بسیاری از این افراد با واقعیت آن محصول یا خدمات آشنایی چندانی ندارند و این باعث کاهش اعتماد مصرف کننده به کلیه تبلیغات در فضای مجازی می شود.

راه حل این چالش ها در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال چیست؟

نکته خوب در مورد بازاریابی دیجیتال این است که این یک بستر دو طرفه را برای شما فراهم می کند و همچنین می توانید توسط مشتریان خود مطلع شوید و دقیقاً بدانید که بیشتر مورد توجه مخاطبان خود است. اما این به تنهایی کافی نیست ، شما باید بتوانید رابطه خوبی با مشتریان خود داشته باشید ، هم از نظرات آنها آگاهی داشته باشید و هم بتوانید انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.

 

ایجاد روابط و تعامل با مشتریان از مزایای ملموس رسانه های آنلاین نسبت به سایر رسانه ها است. اکنون می توانید با استفاده از این ابزار استراتژی بازاریابی و فروش محصول یا خدمات خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه عواملی م worksثر است.

در بازاریابی دیجیتال ، باید این احساس را به مشتریان خود منتقل کنید که با تولید محتوای جذاب ، فروش تنها نگرانی شما نیست و شما در تلاش برای ارتقا سطح زندگی آنها هستید. با دقت تمام بازخورد مشتری را کنترل کرده و آنها را تشویق کنید تا داستان های خود را با دیگران در میان بگذارند ، این رمز موفقیت شما در دنیای امروز است.

مزایای بازاریابی دیجیتال

تبدیل آسان و راحت

بازاریابی دیجیتال به مشتریان شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از مشاهده آگهی یا محتوای شما ، اقدامی انجام دهند. آنها می توانند روی پیوند کلیک کنند یا پست وبلاگی را ذخیره کنند و به سرعت در کانال فروش حرکت کنند. آنها ممکن است بلافاصله خرید نکنند ، اما با شما ارتباط برقرار می کنند و به شما فرصتی می دهند تا با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

ارتباط بیشتر با مشتریان

بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. از همه مهمتر ، به آنها امکان می دهد با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت احساس وفاداری به برند را ایجاد کنند.

 

تعداد کمی نتیجه

برای درک چگونگی عملکرد استراتژی بازاریابی خود ، باید بدانید که چه تعداد مشتری را به خود جذب می کند و در نهایت چه میزان درآمد ایجاد می کند. اما چگونه این کار را با یک استراتژی بازاریابی غیر دیجیتالی انجام می دهید؟

 

بازده هزینه

بازاریابی دیجیتال نه تنها مخاطبان بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد بلکه هزینه کمتری نیز دارد.

 

دستیابی به گسترش جغرافیایی

هنگامی که شما یک تبلیغ را بصورت آنلاین انجام می دهید ، افراد هر کجا باشند می توانند آن را ببینند ، بنابراین تبلیغ شما به مخاطبان بیشتری می رسد.

چرا بازاریابی دیجیتال باید بخشی از تجارت شما باشد؟

بازاریابی دیجیتال عمدتا به دلیل جلب مخاطبان گسترده ای از مردم برجسته شده است. 89٪ آمریکایی ها از اینترنت استفاده می کنند و 31٪ تقریباً دائما آنلاین هستند. به عنوان یک بازاریاب ، استفاده از این مهم با حضور تبلیغات آنلاین مهم است.

بازاریابی دیجیتال باید یکی از محورهای اصلی استراتژی بازاریابی کلی در هر مشاغل باشد. هیچ وقت راهی برای برقراری ارتباط مداوم با مشتریان نبوده است. اما هرچه بیشتر از فرصت های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید ، می توانید به پتانسیل رشد شرکت خود پی ببرید.

اگر بازاریاب هستید ، احتمالاً در بازار دیجیتال با چالش های جدیدی روبرو خواهید شد. فقط شناختن مشتریان کافی نیست. شما باید آنها را بهتر از دیگران بشناسید تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید تا پیام شما را دریافت کنند. تعامل در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین عناصر موفقیت در تجارت شماست.

برای انجام این کار ، شما نیاز به یک دیدگاه یکپارچه از ترجیحات و انتظارات مشتری در همه کانال ها ، وب سایت های ارتباط جمعی ، تلفن همراه ، پست الکترونیکی مستقیم ، نقطه فروش و موارد دیگر دارید. هر چقدر مشتری شما درباره رفتارها و اولویت های شما عمیق تر باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را در تعاملات سودمند قرار دهید.

پس در این راه عقب نمانید! لاوان با مارک های مختلفی از جمله Ofogh Kourosh ، China China ، Chichek ، SNOWA و و کار کرده است و سابقه طولانی در بازاریابی دیجیتال دارد و می تواند تجارت شما را پیش ببرد. نمونه کارها را می توانید در وب سایت لاوان مشاهده کنید.

در حقیقت ، این روزها نگرانی اصلی شرکت ها توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال برای نسل جدید ، تولید محتوای طنز ، سازماندهی یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر ، استفاده از بازاریابی ویدئویی و سئو در اینستاگرام است. تمام این نگرانی ها با اعتماد به یک آژانس حرفه ای و اصولی بازاریابی دیجیتال به راحتی برطرف می شوند!

 

سفارش دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها